sestdiena, 2012. gada 7. aprīlis

Par daudz domu!

Un tomēr es nevaru beigt, man tāda sajūta, ka gribu pateikt, visai pasaulei, KA ES VIŅUS MĪLU.
Šīs dienas noskaņojums man ir jautrs, ja es nebūtu ieslēgta 4 sienās noteikti kaut kur dejotu un dziedātu un lēkātu. ES GRIBU ATPAKAĻ UZ LONDONU. Vajadzēja aiziet uz lidostu paprasīt pirmajam garām gājējam uz kurieni šis brauc, ja uz Londonu, tad viņš jāapdulina un jāieriktējas viņa čemodānā, jāaizbrauc uz Londonu un tur jāatrod draugi un jāpaliek un tad uz eksāmenu pusi jābrauc mājās, lai noliktu tos un tad jāsāk krāt nauda, lai tur nokļūtu legāli un kādu laiku pamācītos. Mans plāns ir gatavs tagad tikai jāsāk domāt, kā savu plānu varētu realizēt un tikt Londonā, dabūt kreklu ar uzrakstu I LOVE LONDON un skriet pa pilsētu un priecāties par skatu, kas valda apkārt, jo es gribu tur atpakaļ.
Labi tagad vienkārši gribu ielikt smukas un smieklīgas, patiesas bildītes:
Šī bilde ir speciāli COCO
Ar mīlestību pret jums visiem Nini atslēdzas. :D