otrdiena, 2012. gada 28. februāris

Today..

 

Šī diena bija briesmīga, it īpaši pret maniem līdzcilvēkiem.. Gribētu viņiem atvainoties.. LŪDZU PIEDODIET šī nebija mana diena..

Un jau atkal jāatceras teikums:

Dear Heart, please stop getting involved in everything. Your job is to pump blood that's all..

es visu uztveru ar sirdi, manuprāt, manas smadzenes jau ir aizmirsušas kā funkcionēt.. Laikam arī jūtu tikai tās jūtas, ko jūt ar sirds: mīlestību, greizsirdību, skumjas, laimi.. bet ar šīm sajūtām nepietiek tādēļ SMADZENES SĀCIET SAVU DARBU – DOMĀJIET, LIECIET LIETĀ ARĪ CITAS JŪTAS..

Šobrīd es izjūtu skumjas, jo redzu nākotni, kurā būs maz to cilvēku, kuru ir šobrīd… Man vajadzētu sevi piespiest nepazaudēt tos svarīgos cilvēkus, bet es jūtu, ka pēc skolas vienīgais, kas mūs saistīs, būs vecas, jaukas atmiņas..

Ar mani laikam nav viegli sadzīvot, tādēļ visi, kas bija vairs nav…

Atkal esmu iekāpusi skumjajās kurpēs…. Nav labi…

312670_277464085614231_100000519249548_1072257_1106826537_n_large