otrdiena, 2012. gada 14. februāris

klusums..


Sēžu istabā pie savas tējas krūzes un banānu-karameļu kūkas un domāju.. Bet manā galvā tikai viens vārds - Valentīns.. Sveicu jūs visus šai sirsniņdienā!! Diemžēl man šī ir tikai kārtējā otrdiena.. Visa pasaule šajā dienā nostājas divās frontēs – viena mīl šo dienu, jo viņiem ir otra pusīte, otri – ienīst, jo šodienu pavada vieni.. Kāpēc šī diena tik ļoti nomāc, kāpēc pēc statistikas datiem šajā dienā notiek visvairāk pašnāvību?? Es zinu – CILVĒKS NAV RADIS DZĪVOT VIENS..  Bet diemžēl tas notiek biežāk nekā gribētos – tu paliec viens ar savām domām..
Es paliku viena… Jā, tieši tā PALIKU.. gribētos kaut reizi dzīvē izbaudīt to īpašo sajūtu, kad kāds pretējā dzimuma pārstāvis ir tev atsūtījis apsveikumu kartiņu, vai pateicis: “Es Tevi Mīlu”.. Bet diemžēl manos dzīves gados tas nav noticis, cerams, ka varu teikt, ka viss vēl ir priekšā un nekas nav nokavēts.. Bet šajā Valentīn dienā esmu mājās, dzeru savu tēju un skatos romantisko filmu, sapņojot par to, kā būtu, ja būtu..
Paldies Jums atkal, ka ieklausījāties manās domās.. I just wanted to say that today you are my Valentine!