sestdiena, 2011. gada 5. februāris

Kad būs savādāk??

_be_your_fairy_tale_by_Lord_Kevinz

Kas man ir jāizdzer, lai aizmirstu visas skumjas, ko jūt?? Es nesaprotu. Gribu atpakaļ pagātni. Tā bija daudz satraucošāka un interesantāka nekā šī tagadne.

The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Agrāk man patika šis citāts….. bet tagad….. man ir bail no tā, jo es neizdzīvoju tagadni, jo skumstu pēc pagātnes un gaidu labāku nākotni.

f70782acac197e4fc9fd386ac5f61f08-d37nv9k

Iepriekš teicu, ka esmu saņēmusies. Tagad man vēderā viss sagriežas, jo negribu dzirdēt to, ko man pateiks.. Jau sāk tecēt asaras..

tumblr_ld874kocm71qan5p7o1_500_large

Tagad vienīgais, kas atliek ir lūgt Dieviņu, lai viss nokārtotos.. Bet, ja ne, tad gaidiet mani atpakaļ drīz.. Tad šeit pavadīšu lielāko brīvā laika daļu.

forgiveness_quotes_graphics_01