ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

Dzejolīši ar …… noskaņu, jo man ir labs garstāvoklis.. =]

21e065958404233f7518392fd1f58e71
Saules stari pār kalnu lejas
Tavi vārdi man ausī smejas.
Saule tik spoži izgaismo TEV seju,
Savus matus es satraukumā veļu,
Gaidot to mirkli smaidot
Mirkli, kas pārvērstu to īstenībā,
Jo mirklis šis patiesībā,
Vien sapnis, kas izzūd nejēdzībā.
Šo sapni gribu pārvērst MĪLESTĪBĀ..
Dzejolis, kas tapa skolā, par kādu puisi, kuru tā arī neiepazinu, jo  es nespēju neko uzņemties.. :) Bet es nepārdzīvoju, jo šobrīd man ir lielākas problēmas nekā puiši.. :)
I_Hate_YOU_by_Sir_SiriX
DZĪVO DZĪVĒ DZĪVU DZĪVI, DZĪVAM DZĪVĒ DZĪVA DZĪVE..
Noooooooo
DARI TĀ, LAI VISI JŪT!
DARI TĀ, LAI CITI DZIRD!
DARI TĀ, LAI ĀTRI NEIZZŪD,
TĀ, LAI TĀLĒ  NONOKLUST.
VISAS DUSMAS, KO JŪTI
SŪTI TUR, KUR TĀS NEPAMNĪS
LAI VARI JUST VIEN TO, KO SAUC PAR MĪLESTĪBU
iN_LoVe_by_em0Boy
SKAISTI DZĪVOT TĀ, KA BAUDU GŪST
SKAISTI DARĪT TĀ, KO VĒJI TĀLU PŪSTU.