piektdiena, 2012. gada 27. janvāris

Something.

 

Sometimes in life when all hope is gone
and you feel like you´re on your own
a true friend comes along
and makes you realize that everyhing´s okay

/Richie Stringini

Katru reizi, kad domāju, ka viss ir cauri, kaut kas tomēr mainās, kāds pasaka vai izdara kaut ko jauku, un es sāku domāt, ka tas ko jūtu vienkārši ir izdomāts, un es redzu halucinācijas. Bet tad atkal kļūst skumji, jo es labprāt justos tā visu laiku, labprāt gribētos, lai mana sirds beidz iejaukties un es vnk izdzīvotu brīžus, kas mani padara laimīgu.

 

Lasīju, ka manā horoskopa zīmē dzimušie var nomirt no salauztas sirds, vai tā tiešām var notikt? Es negribu visu savu mūžu pavadīt viena vai ar 14 kaķiem, jo pati sev salauzu sirdi, uzticoties nepareizajiem cilvēkiem.. Vēlētos just atkal to, ka kādam varu stāstīt visus savus noslēpumus, un viņš nekad neizpļāpātos, vēlos atkal just to, ka kāds man stāsta noslēpumus, jo uzticas man. Bet pagaidām tas nav noticis, jo vairs neprotu uzticēties, jo nevienam nešķietu pietiekami uzticama. Varbūt tomēr vajadzētu pārdomāt savu dzīvi un pārdomāt, kuri ir mani draugi un kuri nav, kurus es tiešām zinu un kurus izlieks zinām, jo tagad, ātri pārdomājot, liekas, ka par tiem, kurus saucu par tuvākajiem, es nezinu neko..

tumblr_lmcenzVxt01qkqs19o1_500_large

Bet tagad es mēģināšu pārdomāt un sakārtot savu dzīvi tā, lai es beidzu lūgt pēc tā, kas man nav, un sāktu priecāties par to, kas man ir.. NEW START.